تاریخ انتشار : یکشنبه 3 فروردین 1404 - 13:16
کد خبر : 15740

اهالی رسانه به پویش «نه به تصادف» پیوستند

برای فرهنگ‌سازی ایمنی در جاده‌ها و کاهش تصادفات نوروزی، رسانه‌ها با پویش «نه به تصادف» همراه شدند.

به گزارش رخداد پرس، محمدرضا نوروزپور، معاون امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی: این پویش یک مسئولیت اجتماعی است. باید به خودمان و دیگران یادآوری کنیم که رانندگی ایمن یک ضرورت است. نباید هنگام خستگی یا نقص فنی خودرو رانندگی کنیم و از سرعت غیرمجاز پرهیز کنیم.

علی متقیان، مدیرعامل مؤسسه مطبوعاتی ایران: ما باید مبلغ این فرهنگ باشیم. برای ترویج یک ارزش، ابتدا خودمان باید به آن پایبند باشیم.

بیژن مقدم، مدیرمسئول پایگاه خبری الف: این کمپین باعث می‌شود که بخش زیادی از فعالان رسانه‌ای کشور درگیر موضوع ایمنی رانندگی شوند و فرهنگ رانندگی ایمن ارتقا یابد.

مسعود فاتح، مدیرمسئول پایگاه خبری سیتنا: این حرکت ملی با ابتکار معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد آغاز شده و می‌تواند مقدمه‌ای برای یک تغییر فرهنگی باشد.

لازم به ذکر است؛ رخداد پرس به پویش نه به تصادف پیوست.

#نه_به_تصادف