تاریخ انتشار : شنبه 2 فروردین 1404 - 9:00
کد خبر : 15664

تقدیر از برترین های پنجمین جشنواره محصولات روابط عمومی های آستان قدس رضوی

به همت مدیریت ارتباطات و اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی،در سی و چهارمین نشست روابط عمومی‌های آستان قدس رضوی، از برترین‌های پنجمین جشنواره محصولات روابط عمومی‌ها تقدیر و تجلیل، شد.

به گزارش رخداد پرس، در این نشست که به میزبانی بیمارستان رضوی و با حضور جمعی از مدیران روابط عمومی‌های آستان قدس رضوی برگزار شد، رئیس مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی، ضمن تقدیر از همه روابط عمومی‌های وابسته به آستان قدس رضوی،گفت:به شکل ملموسی شاهد روند رو به رشد فعالیتها و پیشرفت روابط عمومی‌ها در عرصه های مختلف، هستیم.

محسن هوشمند، ضمن تاکید بر کارکردهای روابط عمومی‌ها در پیوست‌های رسانه‌ای در حوزه اطلاع‌رسانی بهینه خدمات بخش‌های مختلف آستان قدس رضوی، ادامه داد:خوشبختانه در چند ماه اخیر چند اتفاق مثبت رقم خورده است که می‌تواند در سال جدید بسیار کمک کننده و موثر باشد.

وی همچنین به انسجام و همکاری حوزه‌های مختلف بویژه مدیریت ارتباطات و اطلاع‌رسانی و مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی اشاره کرد و گفت: محصول این انسجام و همکاری‌ها ساماندهی چندین آیین‌نامه است که، مهم‌ترین آن، آیین نامه صدور مجوز فعالیت‌های رسانه‌ای است.

بر همین اساس برای تمامی افرادی که درخواست مجوز داده و مراحل اولیه استانداردها را در اختیار داشتند، مجوز فعالیت رسانه‌ای، صادر خواهد شد.

هوشمند در ادامه مهمترین چالش مدیران در بخشهای مختلف آستان قدس رضوی ر،ا کمبود منابع مالی ذکر کرد و گفت: افزود: خوشبختانه در بخشنامه بودجه سال آینده، این چالش رفع شده و با حل این مشکل امیدواریم بیش از پیش، روابط عمومی‌ها در طراحی مناسب پیوسته رسانه‌ای و اجرای بهینه پیوست‌های رسانه‌ای، با مرکز ارتباطات و رسانه و تعامل و همکاری‌های مشترکی داشته باشند.

وی خاطر نشان کرد: از همه سازمان ها و نهادها درخواست می‌کنم در کلان پروژه‌هایی اعم از عمرانی و زیربنایی، بنیاد کرامت رضوی و سازمان علمی و فرهنگی و… که در قالب برگزاری کنگره، خدمات اجتماعی و… در آستان قدس رضوی در دست انجام است، پیوست رسانه‌ای را، مورد توجه، قرار دهند.

به گفته هوشمند، روابط عمومی‌ها باید در سازمان‌ها موثر باشند و با الگوهای خلاقانه و ایده‌های جدید، بهره‌وری سیستمی را ارتقا دهند تا با منابع موجود، سطح خدمت بالاتری را در اختیار زائرین و مجاورین و ارادتمندانه به اهل بیت عصمت و طهارت(ع) قرار دهند تا در فعالیتهای خود، پیشگام و پیشتاز، باشند.

برگزاری پنجمین جشنواره محصولات روابط عمومی‌ها با حضور ۶۱ موسسه

امیر خالقی، مدیر ارتباطات و اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی هم دراین نشست، گفت: امیدواریم سال آینده نیز همچون سالی که گذشت، شاهد حضور پر رنگ روابط عمومی‌های آستان قدس رضوی در این نشست‌ها، باشیم.

وی ادامه داد: امسال چندین رویداد مهم اعم از نشست‌ها و همایش‌های متعدد، جلسات آموزشی، جشنواره محصولات روابط عمومی‌ها،اهدای محصولات فرهنگی و…. به همت مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی برگزار شد.

خالقی برگزاری پنجمین جشنواره محصولات روابط عمومی‌های آستان قدس رضوی با حضور ۶۱ موسسه آستان قدس رضوی را، یکی از رویدادهای مهم در سال جاری ذکر کرد و افزود: تیمی متشکل از ۷ نفر داور، محصولاتی را که در حوزه‌های مختلف با موضوعاتی از قبیل، تبلیغات، انتشارات شامل کتابچه، کتاب، بروشور، تراکت، مدیا، پوستر، تشریفات، مطالعات اعم از نظرسنجی و پژوهش و ارتباطات، به دست ما رسیده بود را، داوری کردند که امروز از برگزیدگان این جشنواره تقدیر شد.

 

گفتنی است؛ در پایان این مراسم از مرکز ناباروری بشری و کلینیک جدید بیمارستان رضوی بازدید به عمل آمد.