به گزارش رخداد پرس به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، سید ناصر نعمتی روز چهارشنبه در پایان دیدار آیت‌الله علم‌الهدی با مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی و فرمانداری های استان افزود: پیش از این جلسات همفکری برای جمع‌آوری ایده‌ها و مشارکت روابط عمومی‌ها در اجرای برنامه‌ها به منظور تحقق مشارکت در انتخابات انجام شده بود که جمع بندی آن در جلسه به نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی ارائه و درنهایت آغاز رسمی آن امروز کلید خورد.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات خراسان رضوی عنوان کرد: همکاری، تولید و انتشار محتوا و اجرای برنامه‌های محتوایی و تبیینی برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات پیش رو مهمترین محور اجرای این طرح است.

وی ادامه داد: طرح “منظومه فکری انتخابات” و برنامه‌ریزی‌های اجرایی آن توسط روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان انجام شده است و با تشکیل کمیته تولید محتوا چهار رویداد تولید محتوای انتخاباتی با رویکرد مشارکت برگزار خواهد شد.

نعمتی افزود: رویداد تولید محتوای دانش‌آموزی با محوریت روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی برای ایجاد شور و حال انتخاباتی در مدارس و فضاهای خانوادگی اجرا می شود.

مدیرکل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی توضیح داد: روابط عمومی‌های دانشگاه‌های فردوسی مشهد، آزاد، پیام‌نور و علوم پزشکی مشهد رویداد تولید محتوای دانشجویی را برنامه ریزی کرده‌اند که مراحل اجرایی آن در حال آغاز است؛ این رویداد با حضور دانشجویان فضای متفاوتی را ایجاد خواهد کرد.

وی تاکید کرد: خروجی این رویدادها به یک جریان محتوایی ختم خواهد شد که با کمک روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان خراسان رضوی و رسانه‌ها به انتشار عمومی درخواهد آمد.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات خراسان رضوی طراحی رویداد تولید محتوای بسیج و تلاش اداره کل تبلیغات اسلامی با این رویکرد برای بهره گیری از ظرفیت مبلغان را نیز جزو برنامه‌های این حوزه برشمرد.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برای انتخاب ۲۹۰ نماینده برای یک دوره چهارساله و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری برای انتخاب ۸۸ عضو این مجلس برای یک دوره هشت ساله روز جمعه ۱۱ اسفند ماه ۱۴۰۲ در سراسر کشور برگزار می شود.