تاریخ انتشار : سه شنبه 15 اسفند 1402 - 20:49
کد خبر : 6764

انبار مواد محترقه خطرناک در مشهد کشف شد

فرمانده انتظامی مشهد گفت: با تلاش پلیس ۲ انبار مواد محترقه خطرناک در مشهد پلمب و بیش از ۶۰ هزار عدد مواد محترقه و ۳۸ کیلو مواد پیش‌ساز ترقه قبل از توزیع کشف شد.

به گزارش رخداد پرس، سردار احمد نگهبان اظهار داشت: مأموران دایره امنیت عمومی کلانتری ۴۳ معراج با رصد‌های اطلاعاتی خود به خبری در خصوص توزیع گسترده مواد پیش ساز ترقه‌های دست ساز توسط فردی سودجو در بین کسبه دست یافتند.

وی افزود: مأموران کلانتری معراج پس از چند روز کار اطلاعاتی سرانجام محل دپوی مواد پیش ساز را در یک انبار در بلوار توس شناسایی و با کسب مجوز‌های لازم  قضائی در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه وارد عمل شدند.

فرمانده انتظامی مشهد بیان کرد: در این عملیات ضمن دستگیری این فرد سودجو در بازرسی از محل ۲۳ کیلو و ۶۰۰ گرم سرنج و ۶ کیلو و ۳۰۰ گرم اکلیل در قالب ۱۲۴ بسته آماده فروش کشف کردند.

فرمانده انتظامی مشهد تصریح کرد: در همین رابطه مأموران اداره نظارت بر امکان عمومی این فرماندهی نیز با شناسایی یک انبار در بولوار جانباز ۶۰ هزار و ۲۱۵ عدد انواع مواد محترقه خطرناک را کشف کردند.

وی با اشاره به پلمب این ۲ انبار و معرفی افراد متخلف به دادسرا از شهروندان خواست علاوه بر آموزش فرزندان خود درباره خطر‌ها و عواقب جبران‌ناپذیر استفاده از مواد محترقه خطرناک، هرگونه موارد مشکوک را از طریق مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند/ تسنیم

 

برچسب ها :

ناموجود