تاریخ انتشار : دوشنبه 17 مهر 1402 - 1:44
کد خبر : 2990

برگزاری دوره آموزشی شیوه های نوین خبرنویسی و تهیه اخبار در روابط عمومی

مشاور استاندار و سرپرست اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی از برگزاری نخستین دوره آموزشی ویژه روابط عمومی های فرمانداری ها و دستگاه های اجرایی استان خراسان رضوی با عنوان شیوه های نوین خبرنویسی و تهیه اخبار در روابط عمومی خبر داد.
به گزارش رخداد پرس به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، سید ناصر نعمتی ظهر امروز در جلسه هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه های اجرایی که به مناسبت روز پست در اداره کل پست استان برگزار شد، افزود: این دوره برای ارتقای مهارت های مسئولان و کارشناسان روابط عمومی برگزار و تلاش می شود موضوعات کاربردی ارائه شود.
وی ادامه داد: آموزش یکی از محورهای مهم سند تحول روابط عمومی های دستگاه های اجرایی استان است و برای تحقق آن برنامه ریزی مناسبی از سوی کارشناسان در این زمینه انجام شده است.
مشاور استاندار و سرپرست اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی به ارائه گواهینامه به شرکت کنندگان در این دوره اشاره و اظهار کرد: برای کلیه شرکت کنندگان گواهینامه صادر و این دوره مطابق جدول آموزشی دستگاه ها در سوابق آموزشی آنان لحاظ خواهد شد.
نعمتی توضیح داد: سایر سرفصل های آموزشی برنامه ریزی شده در دوره ی پیش رو نظرسنجی خواهد شد و براساس اولویت بندی همکاران و جدول آموزشی دستگاه های اجرایی تا پایان سال در دستور کار کمیته آموزش شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه های اجرایی قرار خواهد گرفت.
شایان ذکر است در این جلسه علاوه بر دوره آموزشی موضوع راه اندازی دبیرخانه شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان، تدارک فعالیت های فوق برنامه و مشارکت روابط عمومی ها در فعالیت های کمیته اطلاع رسانی انتخابات استان نیز بحث و درباره آن ها تبادل نظر شد.

برچسب ها :

ناموجود