تاریخ انتشار : یکشنبه 8 بهمن 1402 - 19:29
کد خبر : 5645

بزودی قرارداد ساخت و اتمام پروژه لورایز پدیده منعقد می شود

مدیرعامل شرکت ابنیه وساختمان پدیده خبر داد: با موافقت و تایید هیات مدیره شرکت ابنیه و ساختمان پدیده، بزودی قرارداد مشارکت مدنی در ساخت و اتمام پروژه لورایز منعقد می شود.

به گزارش رخداد پرس ،سید مهرداد رییس زاده ، مدیرعامل شرکت ابنیه و ساختمان پدیده شاندیز افزود: در راستای جذب سرمایه گذار جهت تکمیل، تجهیز و راه اندازی از پروژه آپارتمان های میان مرتبه(لورایز)،  مهدی وحدتی از فعالین صنعت ساختمان به عنوان سرمایه گذار حقیقی و نماینده کنسرسیوم سرمایه گذاران چندی پیش آمادگی خودرا جهت مشارکت در ساخت پروژه مذکور اعلام کرد.

رییس زاده اظهار داشت: پس از بررسی و مذاکرات متعدد با ایشان، هیات مدیره شرکت ابنیه موافقت خود را جهت عقد تفاهم نامه اولیه با هدف دستیابی به قرارداد مشارکت مدنی اعلام کرد.

 

این مقام مسئول در خصوص مفاد این تفاهم اعلام کرد: مقرر شد، در گام نخست، پروژه لورایز در قالب چهار پارت و در چهار فاز به ایشان واگذارشود و لذا در فاز اول پارت یک لورایز , شامل، بلوک های مسکونی A و B و پارکینگ NC با زیربنای ۴۹۰۰۰ متر مربع جهت آغاز عملیات اجرایی انتخاب شد.

 

رییس زاده با اشاره به در پیش بودن مناسبت فرخنده میلاد مولای متقیان، حضرت علی (ع) و شروع پروژه ای دیگر در این ایام ادامه داد: در گام دوم نیز مقرر شد، تا زمان انعقاد تفاهم نامه اولیه جهت استفاده حداکثری از زمان و در راستای آماده سازی و تجهیز پروژه، کارگاه بصورت موقت تحویل سرمایه گذار محترم  شود.

 

مدیرعامل شرکت ابنیه و ساختمان پدیده شاندیز ا ظهار امیدواری کرد: انشالله پس از عقد تفاهم نامه اولیه ، مراتب انجام کارشناسی سهم الشرکه طرفین و عقد قرارداد مشارکت انجام خواهد شد.

 

منبع:روابط عمومی گروه شرکت های پدیده

برچسب ها :

ناموجود