تاریخ انتشار : دوشنبه 25 دی 1402 - 11:57
کد خبر : 5389

تقدیر وزیر آموزش و پرورش از اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی به عنوان ۵ رتبه برتر کشور

با اعلام مجتبی هاشمی مدیرکل ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایت وزارت آموزش و پرورش، اداره کل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی جزو ۵ استان برتر کشور شناخته شد.

 

به گزارش رخداد پرس به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی در اجلاس روسای آموزش و پرورش سراسر کشور که در تهران برگزار شد، با توجه به ارزیابی های انجام شده و با اعلام مدیرکل ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایت وزارت آموزش و پرورش از سید امیر شوشتری مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی به عنوان پنج اداره کل برتر کشور تقدیر انجام شد.

 

بر اساس نتایج ارزیابی عملکرد سالانه مدیران کل آموزش و پرورش استان ها توسط مدیران حوزه ستادی، اداره کل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی جزو ۵ رتبه برتر کشور معرفی شد.

در این مراسم رضامراد صحرایی به پنج مدیرکل برتر کشور لوح تقدیر اعطا کرد. در متن لوح تقدیر وزیر آموزش و پرورش آمده است:

 

جناب آقای سید امیر شوشتری

مدیر کل محترم آموزش و پرورش

استان خراسان رضوی

 

نظام آموزش و پرورش کشور به عنوان مهم‌ترین نهاد فرهنگی اجتماعی جامعه، رسالت و مسئولیت خطیر تربیت نیروی انسانی شایسته و فراهم آوردن زمینه رشد و پیشرفت میهن عزیزمان را برعهده دارد.

نظر به ارزیابی عملکرد سالانه مدیران کل استان‌ها توسط مدیران حوزه ستادی و کسب رتبه استان برتر بدین وسیله از زحمات و تلاش های بی شائبه جنابعالی و همکاران گرانقدرتان تشکر و قدر دانی می نمایم.

بی تردید توفیق و حصول اهداف عالی این نظام مقدس مرهون اهتمام، مسئولیت پذیری و همتی والاست که در نهایت تعالی و شکوه فرزندان ایران اسلامی را در بر خواهد داشت.

توفیق روز افزونتان را در راستای دستیابی به اهداف عالی نظام تعلیم و تربیت رسمی عمومی به عنوان زیربنای پیشرفت جمهوری اسلامی ایران از درگاه ایزد منان مسالت می نمایم.

رضا مراد صحرایی

وزیر آموزش و پرورش

برچسب ها :

ناموجود