تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 آبان 1402 - 17:14
کد خبر : 3424

جشنواره رسانه ای ابوذر تجلی تضارب آرا در مسیر هدف مشترک است

عوامل هفتمین جشنواره رسانه ای ابوذر خراسان رضوی با حضور در خبرگزاری ایسنا و ایکنا خراسان رضوی اهداف و مسیر حرکت جشنواره را تبیین کردند.

به گزارش رخداد پرس به نقل از روابط عمومی هفتمین جشنواره رسانه ای ابوذر خراسان رضوی، مهدی شاد و فاطمه سهامی دبیر هفتمین جشنواره رسانه ای ابوذر خراسان رضوی همراه با عوامل اجرایی این جشنواره با حضور در خبرگزاری ایسنا و ایکنا با خبرنگاران دیدار و گفت و گو کردند.

مهدی شاد مسئول سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی در این دیدار گفت: جشنواره رسانه ای ابوذر تجلی تضارب آرا در مسیر هدف مشترک یعنی تعالی گفتمان انقلاب اسلامی و حرکت رو به جلو کشور است.

وی ضمن تشکر از نگاه ارزشمند جناب آقای مروتی مدیر محترم خبرگزاری ایسنا خراسان رضوی، افزود: آنچه از این خبرگزاری به یاد داریم مسئله شناسی و حرکت برای مطالبه گری در مسیر حل شبکه مسائل خراسان رضوی است.

مسئول سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی در ادامه گفت: جشنواره کوشیده است با شناسایی و تمرکز به مسائل اساسی از جمله کاهش گسست اجتماعی، ظرفیت اقتصادی استان، هویت خراسان و … موجب تمرکز و حرکت جمعی برای بیان دیدگاه اهالی رسانه استان باشد.

فاطمه سهامی دبیر هفتمین جشنواره رسانه ای ابوذر خراسان رضوی هم در این دیدار ضمن تشریح ساز و کار اجرایی و داوری جشنواره گفت: تلاش کرده ایم ساز و کار جشنواره دقیق، شفاف و حرفه ای باشد.

وی افزود: بخش جنبی جشنواره که رویداد گام نام دارد در راستای هم اندیشی و بستر سازی برای گفت و گو بین اهالی رسانه است که برای مخاطبین تخصصی برگزار خواهد شد.

ابراهیم مروتی دبیر محترم خبرگزاری ایسنا خراسان رضوی در این دیدار خبرنگاران ایسنا را توصیه به مشارکت حداکثری در این جشنواره کرد و گفت: آنچه در محورهای جشنواره مشاهده می شود نگاه از توجه به مسائل اساسی است و ما شاهدیم در دو سال گذشته فرآیند جشنواره پرشور تر و جامع تر برنامه ریزی و اجرا شده است.

برچسب ها :

ناموجود