تاریخ انتشار : سه شنبه 29 اسفند 1402 - 20:01
کد خبر : 7204

رئیس جامعه حرفه ای هتلداران ایران در مشهد:

خراسان رضوی سمبل هتلداری کشور است

رئیس جامعه حرفه ای هتلداران ایران گفت: خراسان رضوی سمبل هتلداری کشور است و در پیشانی و محور توسعه صنعت هتلداری کشور قرار دارد.

به گزارش رخداد پرس به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی، رئیس جامعه حرفه ای هتلداران ایران با اشاره به سطح بالای کیفیت و کمیت هتل‌های مشهد ادامه داد: اگر امروز هتلداری کشور به لحاظ کیفیت و کمیت خدمات رو به جلو حرکت می‌کند الگو برداری از هتل‌ها و هتلداران خراسان رضوی و مشهد مقدس است.

حمزه‌زاده یادآور شد: بخشی از این رشد و پیشرفت مرهون زحمات و مدیریت اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری و استانداری است.او با اشاره به تخفیف ۳۰ درصدی هتل‌های مشهد برای اقامت ۱۰ شب در ایام ماه مبارک رمضان اظهار کرد: علاوه بر این نرخ هتل‌های مشهد در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان افزایش نداشته است و هتلداران مشهدی شرایط بسیار خوبی را برای میزبانی از زائران فراهم کرده‌اند.

هم‌چنین حجت الاسلام حجت گنابادی‌نژاد جانشین رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی در این جلسه اظهار کرد: ظرفیت هتل و هتلداری در جغرافیای خدمت گذاری به زائران رضوی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده و کمیت و کیفیت خدمات در مقایسه با دیگر شهرها و استان‌ها بالاست.

او با اشاره به تعامل جامعه‌ حرفه‌ای هتلداران خراسان رضوی اظهار کرد: در این دوره جامعه هتلداران استان همکاری و همراهی کم نظیری را با ستاد خدمات سفر و استانداری دارد.

گنابادی‌نژاد یادآور شد: اعمال نرخ شناور در هتل‌ها یکی از چالش‌هایی بود که باعث سرگردانی زائران و مسافران می‌شد، با همکاری و همراهی جامعه حرفه‌ای هتلداران و اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری به این مسئله ورود شد و به خوبی حل و فصل شد و اکنون دیگر در هتل‌های مشهد نرخ شناور ندارم.

معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی افزود: تخفیف ۳۰ درصدی برای اقامت ۱۰ روزه در ایام ماه مبارک رمضان از اقدامات شایسته‌ای است که با کمک هتلداران و جامعه حرفه‌ای هتلداران خراسان رضوی اجرایی شده است.

او به تاثیر زیارت بر رونق گردشگری دیگر استان‌ها اشاره کرد و گفت: امیدواریم شاهد رشد کمی و کیفی خدمات هتل‌ها به زائران و مسافران باشیم و چرخه زائر و زیارت تکمیل شود.

برچسب ها :

ناموجود