تاریخ انتشار : سه شنبه 29 فروردین 1402 - 6:10
کد خبر : 647

دفاع مقدس آزمون وفاداری ارتش به نظام اسلامی و طلوع سپاه به عنوان یک حقیقت درخشنده است

امام خامنه‌ای در دیدار جمعی از پیشکسوتان و فرماندهان دفاع مقدس: دفاع مقدس آزمون وفاداری ارتش جمهوری اسلامی به نظام مقدس اسلامی شود و از طرف دیگر سپاه به عنوان یک حقیقت درخشنده سربرآورد و طلوع کرد.

 

امام خامنه‌ای در این دیداار گفت: عوامل  تبدیل تهدید به فرصت در دفاع مقدس  مسئله اقتدار نظامی کشور بود. وقتی جنگ شروع شد ما وضعمان از لحاظ نظامی خوب نبود. ارتش از قبل از انقلاب ضربه خورده بود و سپاه هنوز جانی پیدا نکرده بود. دفاع مقدس از طرفی آزمون وفاداری ارتش جمهوری اسلامی به نظام مقدس اسلامی شود و از طرف دیگر سپاه به عنوان یک حقیقت درخشنده سربرآورد و طلوع کرد.

وی اظهار کرد: در دفاع مقدس محبوبیت نیروهای مسلح افزایش پیدا کرد. وقتی در یک کشوری مردم به نیروهای مسلح علاقه پیدا میکنند احساس امنیت در آن کشور به وجود می‌آید. این احساس امنیت خیلی مهم است که دفاع مقدس آن را به مردم داد.

رهبر انقلاب خاطرنشان کرد: البته این را هم عرض کنم این محبوبیت و اقتدار نیروهای مسلح تا وقتی است که حرکت پیش‌رونده خود را حفظ کنند و از دشمن عقب نمانند.

در پایان گفت: البته نیروهای ما تا امروز خیلی خوب حرکت کرده‌اند؛ داوری بنده در این زمینه این است. لکن بایستی خطر توقف را همیشه در نظر داشت. توقف یعنی عقبگرد؛ چون دشمن همیشه در حال حرکت است.

برچسب ها :

ناموجود