به گزارش رخداد پرس به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، سید ناصر نعمتی روز چهارشنبه در جلسه کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات در مشهد افزود: در نخستین گام، “سلسله نشست های خبری انتخاباتی” تا اسفندماه برگزار می‌شود و مسئولین ستاد انتخابات نسبت به فرایندهای تخصصی اجرایی در حوزه های مختلف برگزاری انتخابات اقدامات انجام شده و رویدادهای پیش رو را اطلاع‌رسانی خواهند کرد.

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات خراسان رضوی ادامه داد: “میز رسانه‌ای انتخابات” طرح دیگری است که با موافقت اعضای کمیته اطلاع‌رسانی برای افزایش ارتباط رسانه‌ها با ستاد انتخابات اجرا خواهد شد.

وی تاکید کرد: از این هفته محتواهای جمع‌آوری در حوزه مشارکت انتخاباتی به صورت هفتگی در قالب طرح “منظومه فکری انتخابات” در اختیار روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی و فرمانداری‌ها قرار خواهد گرفت تا با انتشار آن علاوه بر ایجاد شور انتخاباتی به عمق بخشی فضای تبلیغاتی نیز کمک کنند.

مدیرکل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی خاطرنشان کرد: دغدغه ما در کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات اطلاع‌رسانی مستمر درباره فرآیندهای اجرایی انتخابات است که تاکنون با برگزاری دو نشست خبری و توضیحات معاون سیاسی استانداری خراسان رضوی این مهم در دو بازه زمانی پیش ثبت نام و ثبت نام قطعی انتخابات رخ داد.

نعمتی توضیح داد: انتشار اطلاعیه‌های ستاد انتخابات و اطلاع رسانی آن با همکاری رسانه‌های مختلف نیز در این چندماه موجب آگاهی مردم و کاندیداها از موارد انتخاباتی شد.

وی به برنامه ریزی و هماهنگی گفتگوهای رسانه‌ای در حوزه موضوعات انتخاباتی اشاره کرد و گفت: تا برگزاری انتخابات با همکاری خوب معاونت سیاسی استانداری خراسان رضوی آمادگی لازم برای پاسخگویی به سوالات خبرنگاران همچون ماه‌های گذشته وجود دارد.

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات خراسان رضوی اضافه کرد: طرح منظومه فکری انتخابات در راستای استفاده از ظرفیت دستگاه های اجرایی برای ایجاد شور انتخاباتی و تبیین و افزایش مشارکت مردم نیز طراحی شده است که روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی استان در این طرح فعالیت می‌کنند.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برای انتخاب ۲۹۰ نماینده برای یک دوره چهارساله و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری برای انتخاب ۸۸ عضو این مجلس برای یک دوره هشت ساله روز جمعه ۱۱ اسفند ماه ۱۴۰۲ در سراسر کشور برگزار می ‌شود.