تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 آبان 1402 - 20:44
کد خبر : 3249

مجموعه برنامه‌های رادیو سراسری زیارت و شبکه استانی صدای خراسان رضوی

رادیو سراسری زیارت و شبکه استانی صدای خراسان رضوی همزمان با ١٣ آبان (روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، روز مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز) مجموعه برنامه‌های تولیدی یادمان ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز را تقدیم مخاطبان خود خواهند کرد.

به گزارش رخداد پرس به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، مجموعه برنامه‌های تولیدی یادمان ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز در رادیو سراسری زیارت به این شرح است:

-برنامه رادیویی «صبح زیارت» با رویکردی به روز ملی مبارزه با استکبار جهانی به انعکاس تلاش ها و اقدامات مردمی در خصوص راهپیمایی روز سیزدهم آبان ماه و انعکاس گزارش هایی از نفرت و انزجار زائران خدا جوی بارگاه امام هشتم علیه السلام به تهیه کنندگی امیر رئوف که ۴۵ دقیقه در ساختار ترکیبی تولید و پخش خواهد شد.

-برنامه رادیویی «زائر سرا» با تبیین اهمیت استکبار ستیزی و نقشه ی ناکام دشمن علیه مظلومین جهان در ساختار ترکیبی به مدت ۳۰ دقیقه به تهیه کنندگی محمد ناصر راز جو تولید و پخش خواهد شد.

-برنامه رادیویی «ننگ به نیرنگ» در ساختار ترکیبی به مدت ۳۰ دقیقه بررسی چگونگی ورود دشمن به عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی جامعه و ضربات اقتصادی ناشی از استعمار و استکبار به تهیه کنندگی امیر حسین روحانی تولید و پخش خواهد شد.

-برنامه رادیویی «چایخانه حضرت» که عصر گاهان تولید و پخش می‌گردد در ساختار ترکیبی به مدت ۴۰ دقیقه به تهیه کنندگی مصطفی اعلمی‌با رویکردی به گزارش های مردمی و حضور کارشناسان جهت اهمیت فرهنگ استکبار ستیزی و اهمیت رشد و ارتقاء جامعه ی اسلامی تولید و پخش خواهد شد.

-برنامه رادیویی «نقشه راه» به تهیه کنندگی محمد جواد رنجبر در ساختار ترکیبی به مدت ۳۰ دقیقه به اهمیت راهبردهای اجتماعی، سیاسی و اقتصادی جهت رشد و توسعه ی ملل مسلمان و ایران و همچنین راه‌های استکبار ستیزی و نقش جوانان خواهد پرداخت.

-برنامه رادیویی «بیان نو» به تهیه کنندگی مهدیه دولت نیا به مدت ۳۰ دقیقه به اهمیت گفتمان‌های جدید استکبار ستیزی و نقش دانش آموزان و جوانان در آینده سازی ایران اسلامی‌با توجه به گام دوم انقلاب و رهنمودهای گرانقدر رهبر فرزانه انقلاب خواهد پرداخت.

مجموعاً ۲۰۰ دقیقه میان برنامه‌های رادیویی، سرود، کلام بزرگان و مینی فیچرها به صورت تأمینی پیش بینی گردیده که در روز سیزدهم آبان ماه به منظور گرامی داشت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز تولید و پخش خواهد شد.

مجموعه پیش بینی‌ها و برنامه‌های تولیدی شبکه استانی صدای خراسان رضوی در روز ۱۳ آبان

مجموعه پیش بینی‌ها و برنامه‌های تولیدی شبکه استانی صدای خراسان رضوی در روز ۱۳ آبان ماه یادمان ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز هم بدین شرح اعلام شد.

– برنامه رادیویی ویژه ی «راهپیمایی سیزدهم آبان ماه» به مناسبت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و دانش آموز یک قسمت ۱۲۰ دقیقه ای به تهیه کنندگی رضا سلیمانی که پوشش مناسبت راهپیمایی را در محکومیت رفتارهای مغرضانه ی آمریکای جهان خوار و ایادی استکبار مدارش پوشش خواهد داد. این برنامه زنده و مستقیم پخش می‌شود.

– برنامه رادیویی «شب چراغ» در ساختار ترکیبی به اهمیت بصیرت افزایی و چگونگی دشمنی استکبار جهانی با مسلمانان و مظلومان جهان خواهد پرداخت، شب چراغ به تهیه کنندگی محمد رضا غوث به مدت ۴۵ دقیقه زنده و مستقیم پخش خواهد شد.

-ویژه برنامه رادیویی «نفوذ پنهان» با رویکردی به حیله‌ها و ترفندهای آمریکا و استکبار جهانی در چپاول سرمایه‌ها و ثروت های انسانی و مالی ملل جهان و افشا گری درباره ی رفتارهای معاندانه آنان به مدت ۴۰ دقیقه به تهیه کنندگی خانم میترا راستگو تولید و پخش خواهد شد.

-برنامه رادیویی همکلاسی سلام به تهیه کنندگی طیبه تناکی در ساختار ترکیبی به اهمیت مدرسه و نقش دانش آموزان در استکبار ستیزی و شناخت دشمنان به ویژه در فضای مجازی خواهد پرداخت. مدت زمان این برنامه ۴۵ دقیقه خواهد بود.

– برنامه رادیویی «دور تند» ویژه ی جوانان با مؤلفه‌های بصیرت و آگاهی، دشمن شناسی، اخلاص و اعتقاد به کار آمدی نظام مقدس اسلامی‌به تهیه کنندگی خانم صادق زاده به مدت ۳۵ دقیقه تولید و پخش خواهد شد.

– برنامه رادیویی «پیام آفتاب» به تهیه کنندگی طیبه تناکی و محبوبه رضایی پور نگاهی ویژه به محتوای فرمایشات گوهر بار رهبر فرزانه انقلاب و کلام نورانی حضرت امام خمینی (ره) خواهند داشت. موضوع این برنامه رئوس عداوت و دشمنی‌های استکبار جهانی و هشدارها و رهنمودهای سخن بزرگان خواهد بود.

مجموعاً ۱۰۰ دقیقه مینی فیچرها و میان برنامه‌های رادیویی با سرودهای مناسب و کلام بزرگان پیرامون استکبار ستیزی و اهمیت مدرسه و جایگاه دانش آموزان در بصیرت افزایی به صورت تأمینی در صدای استانی خراسان رضوی آماده شده که پخش خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود