تاریخ انتشار : سه شنبه 13 تیر 1402 - 10:24
کد خبر : 1426

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش:

منشأ تحول در جامعه در حوزه‌های دانایی محوری، مهارت محوری و مهارت اجرایی است /دشمنان به دنبال تحریم و کاهش آمار انتخابات در جامعه هستند

حجت‌الاسلام والمسلمین شعبانعلی صالحی نسب در همایش سراسری فرماندهان یگان‌های عمده نیروی زمینی ارتش: ‌‌مهم‌ترین آزمون در دوران غیبت امام زمان (عج)، حوزه ولایت مداری است چرا که در دوران غیبت اولین کاری که باید در جامعه صورت بگیرد ،این است که ولایت مداری، فرهنگ دینی بشود و فقط در ادبیات سیاسی مردم نباشد.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین صالحی نسب با اشاره به این که دهه امامت و ولایت برای مسلمانان، اهمیت ویژه‌ای دارد، گفت: در تمامی دوران‌ها، دشمنان اسلام با ابزارهای مختلف به دنبال کم‌رنگ سازی فرهنگ غدیر در بین مسلمانان جهان بوده‌اند .

 

به گزارش رخداد پرس،  حجت‌الاسلام والمسلمین شعبانعلی صالحی نسب، ضمن تشریح اهمیت واقعه غدیر گفت: واقعه غدیر صرفا نام یک سرزمین نیست بلکه یک تفکر، نشانه‌ای از تداوم خط نبوت و روز اکمال دین، اطعام نعمت و روز خوشنودی خداوند است.

وی با بیان این که باید بتوانیم فرهنگ غدیر را در زندگی فردی و اجتماعی پیاده کنیم، افزود: فرهنگ غدیر، کامل‌ترین سبک برای رسیدن به کمال است.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش با تاکید بر این که دشمنان اسلام به دنبال کم رنگ سازی فرهنگ غدیر در میان آحاد جامعه بویژه جوانان هستند، تصریح کرد: غدیرخم شناسنامه و سند حقانیت ما است و غدیر و امامت است که اسلام را کامل می‌کند و دشمنان هم از اشاعه فرهنگ غدیر و مسأله امامت و رهبری در هراس هستند.

وی در پایان با اشاره به این که دهه امامت و ولایت برای مسلمانان، اهمیت ویژه‌ای دارد، خاطر نشان کرد: در تمامی دوران‌ها، دشمنان اسلام با ابزارهای مختلف به دنبال کم‌رنگ سازی فرهنگ غدیر در بین مسلمانان جهان هستند.

برچسب ها :

ناموجود