تاریخ انتشار : شنبه 18 آذر 1402 - 22:48
کد خبر : 4271

نمایشگاه سوغات و صنایع‌دستی در چناران برگزار شد

مسئول نمایندگی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چناران گفت: نمایشگاه سوغات و صنایع دستی استان‌ها و عرضه مستقیم کالا در شهرستان چناران برگزار شد.


به گزارش رخداد پرس به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی محمد طاهریان‌مقدم با اعلام این خبر افزود: با عنایت به برگزاری نمایشگاه عرضه مستقیم کالا و سوغات استان ها در شهرستان چناران این نمایشگاه با ۷۵ غرفه شامل انواع مواد غذایی، پوشاک، خشکبار، آجیل و صنایع‌دستی و سوغات سایر شهرها و استان‌های کشور فعال است.

فرماندار شهرستان چناران نیز در بازدید از نمایشگاه سوغات استان‌ها گفت: هدف از برگزاری این‌گونه نمایشگاه‌ها حمایت از تولیدکنندگان کوچک در شهرستان و شناساندن محصولات به مصرف کنندگان و کسبه است که مورد استقبال مردم شهرستان قرار گرفته است.

محسن مه‌آبادی استمرار برگزاری نمایشگاه‌های متعدد در شهرستان را به مناسبت‌های مختلف لازم و ضروری دانست و افزود: چناران در مسیر زائران به مشهد مقدس قرار دارد و خدمت‌رسانی به زائران نقش مهمی دارد.
او تصریح کرد: این نمایشگاه از ۱۱ تا ۲۰ آذر ماه جاری در محل سالن ورزشی بعثت واقع در خیابان شهید بهشتی ۱۵ چناران برپا شده است.

برچسب ها :

ناموجود