تاریخ انتشار : چهارشنبه 23 اسفند 1402 - 8:48
کد خبر : 6919

پدیده میزبان اولین شعبه کارگزاری بورس در شهر شاندیز

مدیرعامل گروه شرکت های پدیده خبر داد: با هدف دسترسی سهامداران پدیده و همچنین شهروندان شاندیز به خدمات متنوع شرکت های کارگزاری بورس، کافه سهام پدیده تشکیل شد.
به گزارش رخداد پرس، مدیرعامل و سخنگوی گروه شرکت های پدیده در گفتگو با روابط عمومی گروه شرکت های پدیده افزود: با هدف دسترسی سهامداران پدیده و همچنین شهروندان شاندیز به خدمات متنوع شرکت های کارگزاری بورس مانند ثبت سفارش خرید و فروش سهام ابنیه بواسطه شرایط خاص تعریف شده در بازار توافقی فرابورس، طی ماه های اخیر مذاکراتی با چند کارگزار بورسی انجام شد.
مهندس ورودی با بیان اینکه در نهایت توافقات لازم برای فعال شدن شعبه کارگزاری پویان به عنوان اولین کارگزار فعال در شهر شاندیز به سرانجام رسید، افزود: بخش پذیرش مشتری این کارگزاری از ابتدای هفته درساختمان قلعه فعال شده و پاسخگوی سهامداران و سرمایه گذاران می باشد.
این مقام مسئول یادآور شد: پس از عقد قرارداد، مکاتبات لازم توسط شرکت کارگزاری برای فعال شدن حداقل یک ایستگاه معاملاتی نامک انجام گردید و امیدواریم در هفته های آتی پس از اخذ مجوز نامک توسط کارگزاری، معامله گر مستقر در شعبه ، دسترسی مستقیم به سامانه معاملات فرابورس را داشته باشد .
به گفته ی مدیرعامل گروه شرکت های پدیده شاندیز، در همین راستا کارشناس مؤسسه پشتیبانی سهام برای پاسخگویی به سهامداران ابنیه و گشان در ساختمان قلعه مستقر می باشد.
مهندس ورودی خاطرنشان کرد: همچنین بخش عمده ای از فضای قلعه به کافه اختصاص یافته و خدمات این کافه نیز آغاز شده است و می توانیم آن را اولین کافه سهام در ایران بنامیم.

برچسب ها :

ناموجود