تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 آذر 1402 - 15:59
کد خبر : 3596

چند قدم در شهر رویایی پدیده شاندیز

قرار است با قدم زدن در شهر رویایی پدیده شاندیز برنده یکی از 300 جایزه 10.000.000 ریالی و ۵ جایزه 200.000.000 ریالی، جمعا به ارزش 4.000.000.000 ریال باشید.


به گزارش رخداد پرس،  برای برنده شدن این جوایز ارزنده کافی است به یکی از کیوسک های مستقر در شاپینگ مال پدیده مراجعه کرده و شماره همراه خودتان وارد کنید.
بعد از وارد کردن شماره همراه، یک پیامک حاوی کد تایید دریافت می کنید.
پس از وارد کردن کد تایید در بخش مربوطه، برگه ای توسط کیوسک چاپ شده که بارکد مخصوص شما روی آن قرار گرفته است.
پس از دریافت رسید چاپی بارکد باید مسیر مشخص شده ایستگاهای «چند قدم در شهر رویایی پدیده» را در پیش گرفته و به ترتیب از ایستگاه یک تا پنج عبور کنید.
فراموش نکنید که باید برگه بارکد را جهت ثبت عبور از ایستگاه ها همواره همراه خود داشته باشید و نیز رعایت کردن ترتیب عبور از ایستگاه ها از شماره یک تا پنج، شرط اصلی حضور در قرعه کشی است.
در زمان رسیدن و عبور از ایستگاه ها، بارکد را به مسئول ایستگاه جهت اسکن و ثبت عبور نشان داده و سپس راهی ایستگاه بعدی شوید.
پس از ثبت عبور شما از ایستگاه پنجم در صورتی که ترتیب ایستگاه هارا در زمان مشخص شده به درستی پشت سرگذاشته باشید، پیامکی حامل کد ردیف قرعه کشی برای شما ارسال می گردد و از آن به بعد شما در قرعه کشی همان روز شرکت داده می شوید.
در صورت برنده شدن، توسط پیامک به شما اطلاع رسانی شده و می توانید با دردست داشتن آن پیام به دفتر «چند قدم در شهر رویایی پدیده شاندیز» واقع در همکف سوم، روبروی هایپر مارکت مراجعه کرده و جایزه خود را دریافت نمایید.
همچنین در پایان همان روز و در مراسم ویژه چند قدم در شهر رویایی پدیده شاندیز از میان تمام کسانی که تا ساعت ۱۴:۳۰، ۵ ایستگاه را پشت سر گذشته باشند و ردیف قرعه کشی خود را دریافت کرده اند به صورت قرعه کشی ۵ جایزه ۲۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریالی اهدا می شود.
گفتنی است شروع دریافت بارکد ویژه «چند قدم در شهر رویایی پدیده» از ساعت ۱۰ صبح روزهای جمعه هر هفته بوده و قرعه کشی ۳۰۰ جایزه ۱۰.۰۰۰.۰۰۰ ریالی نیز از ساعت ۱۱:۳۰ آغاز و تا ساعت ۱۴:۳۰ ادامه دارد و در این بازه زمانی شما شانس برنده شدن یکی از این جوایز را دارید.

برچسب ها :

ناموجود