تاریخ انتشار : پنجشنبه 4 آبان 1402 - 12:48
کد خبر : 3130

رئیس کمیسیون عمران مجلس در بازدید از غرفه سازمان نظام مهندسی استان مطرح کرد؛

گزارش مهندسان باید ضمانت اجرایی داشته باشد

محمدرضا رضایی‌کوچی رئیس کمیسیون عمران مجلس و جواد کریمی قدوسی نماینده مردم مشهد به همراه سیدحسین علوی مقدم عضو شورای اسلامی شهر مشهد از غرفه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان در نمایشگاه صنعت ساختمان در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد بازدید کردند.

 

به گزارش رخداد پرس به نقل از روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی در این بازدید مسعود افخمی نایب رئیس اول سازمان ضمن ارائه توضیحاتی در خصوص وظایف سازمان گفت: با بازنگری در فرایندهای سازمانی مدت بررسی پرونده‌ها در سازمان از لحظه ورود تا زمان خروج و ارسال به شهرداری را به حداکثر یک ماه رسانده‌ایم.

افخمی همچنین خلاصه‌ای از عملکرد دو ساله هیأت مدیره در راستای تنسیق امور مهندسین و نقش سازمان در اجرای طرح نهضت ملی مسکن استان را بیان کرد و افزود: با بروز کردن قراردادهای ناظرین و مجریان با مالکین و تدوین دستورالعمل تعویض ناظر به مناسبات مهندسان و مالکین نظم و نسق داده‌ایم تا منافع هر دو طرف بر اساس قانون محفوظ بماند.

رضایی کوچی رئیس کمیسیون عمران مجلس نیز در این دیدار از بازنگری قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان در مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت: یکی از مواردی که در قانون جدید توجه ویژه به آن شده است داشتن ضمانت اجرایی برای گزارش‌های مهندسان ذیصلاح دخیل در پروژه است و تلاش داریم تا پایان مجلس یازدهم این قانون به سرانجام برسد.

گفتنی است سازمان نظام مهندسی در این نمایشگاه در سالن ابوسعید ورودی ۵ مستقر و پاسخگوی مراجعان محترم در خصوص حوزه های مختلف سازمانی می باشد.

برچسب ها :

ناموجود