تاریخ انتشار : جمعه 5 خرداد 1402 - 0:01
کد خبر : 742

یادداشت/امیر رستمی؛ سردبیر

میدان داری پلیس در جنگ ترکیبی

در بین خبرها شهادت ماموران پلیس در مقابله با ناامن کنندگان جامعه بیشتر به چشم می‌آید، فراجا در همین هفته که گذشته ۶ شهید برای آرامش و آسایش روانی مردم تقدیم کرده‌ است.

 

 فراجا از ابتدای سال جدید که فقط ۵۲ روز از آن می گذرد  تعداد زیادی شهید در راستای ارتقای امنیت روانی و فیزیکی هموطنان تقدیم کرده است. آری شهادت به واقع “هنر مردان خداست”، اما چقدر طول می کشد تا جای خالی یک نیروی انسانی زبده و آموزش دیده ای که خود را آماج تیرهای شروران و مجرمان جامعه می کند، پر شود.

از این نادیده گرفته شدن‌ها نباید چشم پوشی کرد و پلیس را در میدان جنگ ترکیبی تنها گذاشت.

پلیسِ شهیدِ امروز که بر فراز دست همسنگرانش با احترام تا منزلگاه ابدی بدرقه می شود، همان است که در اغتشاشات، بنابر وظیفه قانونی حضور یافت تا امنیت رابه ارمغان بیاورد اما مورد ضرب و شتم و توهین قرار گرفت، همان است که یک نماینده مردم به جرم اجرای قانون به وی سیلی زد، همان که در اجرای طرح عفاف و حجاب مورد عتاب و خطاب همگان قرار گرفت، همان است که اقداماتش همواره در جایگاه نقد “غیرمسئولانه” برخی مردم است. نیروهای نظامی همگام با مردم با مشکلات معیشتی و اقتصادی دست و پنجه نرم می کنند؛ آنان که مجموعه فعالیت‌های نیروهای مسلح را سیاه نمایی می‌کنند، باید برای تقویت حافظه تلاش کنند.

برچسب ها :

ناموجود