تاریخ انتشار : دوشنبه 13 آذر 1402 - 8:09
کد خبر : 4009

اطلاعیه روابط عمومی حفظ نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی

حقدادیان  مدیر روابط عمومی و تبلیغات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی با انتشار اطلاعیه‌ای از فعال شدن سامانه گرامیداشت مناسبت‌های دفاع مقدس سازمان‌ها را خبر داد.

  • به گزارش رخداد پرس، متن اطلاعیه روابط عمومی حفظ نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی به این شرح  است:

بسم الله الرحمن الرحیم

با سلام و صلوات بر محمد و آل محمد (ص) و آرزوی توفیق؛ به اطلاع می‌رساند، مدتی است سامانه مرکزی گرامیداشت مناسبت‌های دفاع مقدس توسط بنیاد حفظ آثار ونشر ارزش های دفاع مقدس جهت ثبت و بارگزاری اخبار، گزارشات، محتواهای تولیدی، عملکردهای دفاع مقدس دستگاه‌ها، سازمان‌ها، یگان‌های نیروهای مسلح و تشکل‌های مردم نهاد طراحی و با آدرس defadoc.ir فعال گردیده است.

همه ساختارهای نظام و تشکل‌های مردم‌نهاد فعال در حوزه حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در سطح کشور و استان قادرند با ورود به سامانه مذکور به ثبت عملکرد اقدام نموده و نقش‌آفرین باشند.

مقتضی است ضمن بازنگری بر تلاش‌ها و معرفی مجدد سامانه، مجموعه‌ها نسبت به ثبت نام در سامانه مذکور و ثبت گزارشات دفاع مقدسی از ابتدای سال تاکنون و فعال نمودن سامانه در آینده اقدام مؤثر به‌عمل آورند.

امیداست با تلاش و جدیت همکاران عزیز و اعضای محترم ستاد گرامیداشت مناسبت‌های دفاع مقدس در سراسر استان نسبت به دفاع از جایگاه ممتاز خراسان رضوی در این حماسه جاوید کوشا و موفق باشید.

هرگونه سوال یا ابهام را می‌توانید با شماره همراه ۰۹۱۵۳۲۴۹۵۶۵ به صورت ارسال پیام در ایتا یا سروش با برادر محمدرضا حقدادیان مسئول روابط عمومی اداره و دبیرخانه ستاد گرامیداشت مناسبت‌های دفاع مقدس و مقاومت (چهل و سومین سالگرد دفاع مقدس) در ارتباط باشید.
شماره پیامک اداره کل حفظ آثارو نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان رضوی
۳۰۰۰۳۳۰۰۰۰۸۴۴۰
۰۵۱۳۳۸۴۴۰۵۰۱_۳
سایت ثبت عملکردبرنامه دفاع مقدس
defadoc.ir

برچسب ها :

ناموجود