به گزارش رخداد پرس به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد، سردار حمید محمودزاده زرندی در دومین روز از برگزاری طرح ملی اعتلا در دانشگاه آزاد اسلامی مشهد گفت: در نگاه راهبردی رهبر معظم انقلاب، حضور گسترده مردم در انتخابات به عنوان مسئله‌ای مهم محسوب می‌شود و ایشان آن را موجب ایجاد قدرت ملی و کانون وحدت ملی قلمداد کرده‌اند بنابراین مشارکت مردم در تعیین سرنوشت خود بسیار نقش آفرین است.

وی با اشاره به خاطره ای از سردار دلها حاج قاسم سلیمانی در خصوص انتخابات، افزود: در یک دوره از انتخابات یکی از برادرها در جمعی میکروفون جلسه را بدست گرفت و گفت که مقام معظم رهبری سفارش کرده اند که به شخص خاصی که اسم وی در آن جلسه بیان شد رای بدهید. بلافاصله حاج قاسم میکروفون را گرفت و گفت ایشان برای خودشان گفتند. این موضوع موقعی قابل استناد است که شخصا و مستقیم از مقام معظم رهبری این موضوع را بشنویم.

وی گفت: نقش حاج قاسم در انتخابات بسیار پررنگ بود، بطورکه خود را درگیر حاشیه ها نمی کردو با کمک و همکاری شور انتخاباتی ایجاد می کرد.
سردار محمود زاده در ادامه خطاب به اساتید جلسه گفت: شما ممتازین جامعه و منشاء اثر و تحول هستید، چرا که بهترین سرمایه های کشوردر دست شماست و قرار دادن و هدایت جوانان در مسیر درست، باقیات و صالحات برای شما در بردارد.

وی در بخش دیگری از سخنانش به  نقش شهید سلیمانی در دوران دفاع مقدس و سپس در حمایت از نهضت فلسطین و محور مقاومت اشاره کرد و افزود: علت اصلی که عراق به ایران حمله کرد، ارتباط خوب حوزه های علمیه ایران با حوزه های علمیه نجف بود که اسرائیل نمی توانست این وحدت شیعه را تحمل کند و با متحد کردن تمام دنیا علیه ایران، صدام حسین را برای حمله به ایران تجهیز کردند.

سردار محمود زاده با بیان اینکه ما شروع کننده جنگ نبودیم و فقط از کشورمان دفاع کردیم، اظهار کرد: به لطف خدا و رهنمود امام (ره) و رشادت های جوانان این مرز و بوم، ما پیروز میدان شدیم.

وی با تاکید بر اینکه ما در جنگ ساخته شدیم ؛ گفت: چون حمایتی از جایی نداشتیم، در جنگ استعدادها شکوفا شد و به بلوغ رسید و از دل آن دانشمندان زیادی  به عرصه آمدند.

وی افزود : امروز بعد از ۷۵ سال غارتگری اسرائیل، ذهن ها آماده شده و علاوه بر برخی کشورهای مسلمان، مردم کشورهای آمریکا، انگلیس، بلوک شرق و غرب با چفیه فلسطینی که نماد مقاومت است،  به صحنه آمده اند و این نوید بخش پیروزی فلسطین است.

گفتنی است: کارگاه  دو روزه طرح ملی اعتلا در دانشگاه آزاد اسلامی مشهد و با حضور بیش از یکصد نفر از استادان و مدیران ارشد دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی طی روزهای ۷ و ۸ بهمن ماه در مرکز رفاهی فرهنگی این واحد دانشگاهی برگزار شد.