تاریخ انتشار : شنبه 9 دی 1402 - 17:45
کد خبر : 4985

آیت الله علم‌الهدی: نهم دی از برگهای زرین تاریخ انقلاب است

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: تاریخ ایران عزیزمان، لحظات پرافتخار بی‌شماری را در خود ثبت کرده است و نهم دی ماه را می‌توان یکی از این برگهای زرین در صفحه پر افتخار ملت بصیر، فهیم و انقلابی ایران اسلامی دانست.

آیت الله علم‌الهدی: نهم دی از برگهای زرین تاریخ انقلاب است

به گزارش رخداد پرس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آیت الله سید احمد علم الهدی، وی روز شنبه در پیامی به مناسبت نهم دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت افزود: آنچه امروز بیش از هر مقطع زمانی تکلیف و وظیفه شرعی هر مرد و زن مسلمان به‌شمار می آید، رفع شبهات برای سرمایه‌های گران‌بهای این کشور پهناور یعنی دختران و پسران جوان و نوجوانی است که ذهن و جان پاکشان آماده و بستر نفوذ بسیاری از دسیسه ها و کینه‌توزی های دشمنان ماست.

وی ادامه داد: مردمانی غیور که هربار فتنه های دشمنان قسم خورده‌ این کشور را نقش برآب کرده اند. دشمنان قسم خورده ای که نمی‌دانند این درخت سترگ در اعماق وجود تک تک مردان و زنان ما ریشه کرده است و این بادهای موسمی نمی تواند لرزشی در اراده آنان ایجاد کند.

امام جمعه مشهد در ادامه این پیام آورده است: مردم با حضور به هنگام خود در صحنه و تبلور حماسه پرشکوهی دیگر در نهم دی ماه حیله دشمن را نقش برآب کردند.

به گزارش رخداد پرس، پس از انتخابات ریاست جمهوری ایران در سال ۱۳۸۸ و به دنبال ادعای تقلب برخی از نامزدها ، عده ای به حمایت از آنها موجی از اعتراض‌ در نقاط مختلف به راه انداختند که کشور را به مدت چند ماه دچار تنش کرد.

این اغتشاشات بعد از چندین ماه در نهایت در روز نهم دی ماه ۱۳۸۸ با راهپیمایی گسترده علیه فتنه‌گران به اتمام رسید و این روز در تقویم کشور به نام روز “بصیرت و میثاق امت با ولایت” نام گذاری شد.

برچسب ها :

ناموجود