تاریخ انتشار : سه شنبه 14 آذر 1402 - 19:46
کد خبر : 4077

اطلاعیه ستاد اعتکاف حرم مطهر رضوی در مشهد مقدس

قابل توجه ولایتمداران گرانقدر با استعانت از خداوند متعال و تحت توجّهات خاصّه حضرت امام علی بن موسی الرّضا (علیه آلاف التحیه و الثناء) امکان ثبت‌نام متقاضیان برای اعتکاف ۱۴۰۲ فراهم شده است. زمان و نحوه ثبت نام از متقاضیان شرکت در مراسم اعتکاف مسجد جامع گوهرشاد مشهد در سال 1402 به شرح ذیل اعلام می گردد:

به گزارش رخداد پرس، زمان و نحوه ثبت نام از متقاضیان شرکت در مراسم اعتکاف مسجد جامع گوهرشاد مشهد در سال ۱۴۰۲ به شرح ذیل اعلام می گردد:

  1. ثبت نام اولیه از تاریخ ۱۴۰۲/۰۹/۱۴ لغایت ۱۴۰۲/۰۹/۲۳و از طریق همین سایت و یا با ارسال عدد ۸ به سامانه پیامک ۵۰۰۰۴۸۰۳۰ انجام خواهد پذیرفت.
  2. با توجه به پیش بینی کثرت متقاضیان، پذیرفته شدگان از طریق قرعه کشی مشخص و اسامی آنان در تاریخ ۱۴۰۲/۱۰/۰۵ فقط از طریق همین سایت و ارسال پیام کوتاه اعلام خواهد شد.
  3. متقاضیانی که در سه سال  قبل پذیرفته شده و به هر دلیل در مراسم شرکت نکرده اند حق شرکت در مراسم را ندارند.
  4. متقاضیان بایستی کلیه شرایط اعلام شده در هنگام ثبت نام را دقیقاً مطالعه و رعایت نمایند در غیر این صورت امکان حضور در مراسم را نخواهند داشت.
  5. چنانچه درخصوص ثبت نام سوالی داشتید می توانید با شماره تلفن های   ۳۲۰۰۹۰۹۰ – ۰۵۱     ۵۷۱۲ – ۱۴۶ – ۰۹۲۱ تماس حاصل فرمایید.

      ۶. ثبت‌نام اینترنتی از طریق وب‌سایت:

etekaf.razavi.ir

 

برچسب ها :

ناموجود