تاریخ انتشار : پنجشنبه 22 تیر 1402 - 16:27
کد خبر : 1527

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت:

مهمترین تکلیف امروزمان در کشور امید آفرینی است

رئیس عقیدتی ارتش گفت: امید آفرینی باید بر اساس ایمان به صدق وعده‌های الهی، توکل بر خدا و یادآوری نعمت‌های الهی انجام می‌شود.

 

 

به گزارش رخداد پرس، حجت الاسلام عباس محمدحسنی روز پنجشنبه در گردهمایی پیشکسوتان عقیدتی سیاسی ارتش در مشهد افزود: گسترش نفوذ منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای ایران از دستاوردهای انقلاب اسلامی است و از برکت انقلاب و مقاومت مردم برای آمریکا چیزی به نام حیات خلوت باقی نگذاشتیم.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با بیان اینکه ما بعضی مواقع از دستاوردهای بزرگ انقلاب غفلت می‌کنیم، گفت: دستاوردهای انقلاب یعنی اگر جمهوری اسلامی نمی‌بود، آنها اتفاق نمی‌افتاد.

وی ادامه داد: حفظ تمامیت مرزی کشور از جمله امور بسیار مهمی است که در تاریخ ایران سابقه نداشته است و حکومت‌های مختلف هر کدام بخشی از ایران را از دست داده اند.

حجت الاسلام محمد حسنی بیان داشت: تاسیس نظام شیعی با استانداردهای جهانی پس از چند قرن از دیگر دستاوردهای بزرگ است که جز با انقلاب اسلامی امکان تحقق آن وجود نداشت.

وی با بیان اینکه به حاشیه رفتن، رومیزی‌های استکبار از دیگر دستاوردها است، افزود: اکنون ما گزینه‌های زیادی روی میز داریم و امکان اینکه دشمن بزند و فرار کند برای آنها وجود ندارد.

وی اظهار داشت: تثبیت حق برخورداری از انرژی هسته‌ای و قرار گرفتن در رتبه های برتر جهانی در امور مختلف علمی، مهندسی از دیگر دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه امام(ره) فرمود حفظ نظام «اوجب واجبات» است، افزود: دشمن در جنگ سخت ناامید شده است و امید او به جنگ شناختی است، برای مقابله با این جنگ همه باید پای کار باشیم.

گردهمایی پیشکسوتان عقیدتی سیاسی ارتش امروز با حضور ۲۱۰ نفر در مجتمع الغدیر قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق ارتش در مشهد برگزار شد

برچسب ها :

ناموجود