تاریخ انتشار : جمعه 31 فروردین 1403 - 21:59
کد خبر : 7729

برگزاری نماز جمعه شاندیز با حضور غیور مردان ارتش

نماز جمعه این هفته با حضور غیور مردان ارتش جمهوری‌اسلامی ایران و امت مومن و انقلابی شاندیز در مصلی نماز جمعه به امامت حجت الاسلام و المسلمین صاحبی ؛ امام جمعه محترم شاندیز برگزار گردید.

 

به گزارش رخداد پرس،  امیر سرتیپ حسن مکفی  فرمانده آماد و پشتیبانی شمال شرق ارتش جمهوری اسلامی ایران در سخنرانی قبل از خطبه ها،  به جایگاه و خدمات ارتش در ایام‌ انقلاب و پس از پیروزی انقلاب اشاره کرده و اعلام داشتند: مردم ما اطمینان داشته باشند که ارتش استوار و محکم در کنار سپاه و سایر نیروهای نظامی ، از کشور و نظام اسلامی دفاع کرده و گوش به فرمان رهبری عزیز و فرمانده‌ کل قوا بوده و در آمادگی کامل قرار دارند.

 

امام جمعه محترم شاندیز در خطبه های نماز جمعه این هفته به موضوع ضرورت توجه به تقوا اشاره کرده و فرمودند : در قرآن کریم ۱۷ بار به تقوا اشاره شده است. اگر جامعه ای اهل ایمان و تقوا باشد و حدود الهی را رعایت کند ، خداوند برکات خود را از زمین و آسمان بر آنها نازل میکند. تقوا حفظ حریم خدا است.

 

سبک زندگی مهدوی باید در متن زندگی ما باشد. امروز موضوعی مهمتر از انتظار فرج نداریم. امام زمان در بین مردم حَی و حاضر هستند. هنر ما بندگان خدا ، فقط نام بردن از ولی عصر (عج) نیست بلکه باید خصوصیات و حضور ایشان را در زندگی خود وارد کنیم.

 

مسئولان بدانند امام زمان آنها را میبیند پس کار مردم را راه بیندازید و آن را به فردا نیاندازید و باعث خستگی و ناامیدی مردم نشوید.

 

از مصادیق همراهی امام زمان

ترک گناه و دروغ نگفتن است. از تقلب در معامله با یکدیگر پرهیز کنید و همیشه سعی کنید کار مردم را راه بیندازید و با هم مهربان و خوش رفتار باشید.

ایشان همچنین درباره تجاوز رژیم صهیونیستی فرمودند:  رژیم اشغالگر و جعلی اسرائیل ادعا میکرد گنبد آهنین دفاعی آنها غیر قابل نفوذ است اما موشک و پهبادهای ایران‌ نشان داد این گنبد پوشالی است و اسرائیل حتی با متحدانش نتوانست‌مانع نفوذ موشک و پهبادهای ایران شود.

 

ایران ثابت کرد که اگر اراده کند میتواند از خاک خود به اسرائیل حمله کند البته که هنوز ایران از تجهیزات دفاعی جدید خود استفاده نکرده و این‌ تنها گوشه‌ای از قدرت نظامی و دفاعی ایران است.

 

اسرائیل بداند اگر بخواهد به ایران تجاوزی کند اینبار چیزی از اسرائیل باقی نخواهد ماند و این تنها یک سیلی کوچک به این رژیم کودک کش بود که با اشاره مقام ‌معظم رهبری به اسرائیل زده شد.

 

در پایان خطبه ها، امام جمعه محترم، ضمن تشکر از حضور رزمندگان ارتش در نماز جمعه و تبریک روز ارتش خدمت این دلاور مردان عرصه حفظ امنیت ایران اسلامی ، از خدمات این مردان غیور در پاسداری از آسمان و حریم ایران اسلامی تقدیر و تشکر نمودند.

 

برچسب ها :

ناموجود