تاریخ انتشار : پنجشنبه 7 دی 1402 - 15:12
کد خبر : 4888

تکریم از خانواده شهدا به مناسبت روز تکریم مادران و همسران شهدا

مراسم تکریم مادرانی که با اشتیاق همسران و فرزندان برومند خود را برای حضوردر جبهه ها آماده و آنها را تشویق می کردند در انتقال خون استان برگزار شد.


به گزارش رخداد پرس به نقل از روابط عمومی انتقال خون خراسان رضوی: ۶ دی ماه همزمان با سالروز وفات حضرت ام البنین(س) که به عنوان روز تکریم مادران و همسران شهدا نامگذاری شده است،مراسم تجلیل از جمعی از مادران و همسران شهدا در پایگاه انتقال خون سناباد برگزار شد.

در این مراسم پس از برگزاری زیارت عاشورا و مرثیه سرایی مداحان در گرامی داشت مقام حضرت ام البنین از این عزیزان تقدیر و تشکر به عمل آمده و در پایان مراسم به رسم یاد بود هدایا و لوح تقدیری از سوی اداره کل انتقال خون خراسان رضوی به ایشان اهدا شد.

شایان ذکر است “دکتر اصغریان ضمن گرامیداشت سالروز وفات حضرت ام البنین(س) عنوان کرد: باید تکریم مادران و همسران شهدا را وظیفه خود قلمداد کرده و نام، یاد، ایثار و صبوری آن ها را در جامعه ترویج دهیم تا نسل های آینده بیشتر با این قشر آشنا شوند. وی در پایان افزود بسی مایه فضیلت است که یاد شهدا را زنده بداریم تا فانوس روشن چراغ راه تبار عاشقان و نوید بخش بشارتی نو باشد.

برچسب ها :

ناموجود