تاریخ انتشار : جمعه 28 مهر 1402 - 23:44
کد خبر : 3019

دریافت ۲۰ طرح تجهیزات پزشکی در رویداد دعوت

رئیس کمیته تجهیزات و ملزومات پزشکی دومین رویداد؛ فناوری‌های حوزه سلامت و درمان از ارسال 20 طرح در حوزه تجهیزات پزشکی به این رویداد خبر داد.


به گزارش رخداد پرس به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع پیشرفته رضوی، دکتر دلیری اظهار کرد: حوزه تجهیزات پزشکی و فناوری‌های حوزه سلامت و درمان را یکی از محورهای اصلی رویداد دعوت دانست.

وی گفت: حوزه تجهیزات پزشکی و سلامت و درمان نقش مهمی در جذب شرکت‌های دانش‌بنیان و فناوران به این رویداد داشته است.

وی ابراز کرد: با فراخوانی که در میان شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه پزشکی منتشر شد، بالغ بر ۲۰ طرح در حوزه تجهیزات پزشکی و سلامت و درمان به دبیرخانه این رویداد معرفی شد.

پایش اولیه و انتخاب ۱۴ طرح
دکتر دلیری تصریح کرد: از میان این تعداد طرح، ۱۴ طرح به مرحله داوری اولیه رسید که پس از داوری، نهایی شده و طرح‌های منتخب برای روز نهایی جهت ارائه به سرمایه‌گذاران جهت جذب سرمایه انتخاب خواهند شد.
رئیس کمیته تجهیزات و ملزومات پزشکی دومین رویداد در ادامه تصریح کرد: فناوری‌های حوزه سلامت و درمان یکی از مهمترین محورهای پنجگانه موضوعی فعالیت شرکت صنایع پیشرفته رضوی است، از همین رو دومین رویداد دعوت با موضوع فناوری‌های حوزه سلامت و درمان تعریف شده است که با مشارکت گروه سلامت آستان قدس رضوی و سایر فعالین حوزه سلامت شکل گرفت.
لازم به ذکر است، طبق اعلام دکتر مزیدی، دبیر رویداد فناوری های سلامت و درمان(دعوت) نتیجه این مرحله از داوری‌ها در هر سه کمیته با عناوین تجهیزات و ملزومات پزشکی، کمیته دارو و کمیته اقتصاد دیجیتال در سلامت منجر به طرح‌های نهایی برای ارائه در رویداد خواهد شد که تا زمان برگزاری رویداد فعالیت منتورینگ یا مربّی‌گری آن‌ها نهایی شده و سعی می‌شود هر کمک و نیازی که این طرح‌ها داشته باشند در این بازه زمانی به آنان ارائه شود تا طرح‌های کامل و با ابعاد مختلف اعم از اقتصادی برای ارائه آماده شود.

برچسب ها :

ناموجود