تاریخ انتشار : پنجشنبه 25 آبان 1402 - 17:04
کد خبر : 3541

دکتر فردین بلوچی معاون اجتماعی و دکتر عباداله سالک مقدم معاون فنی و فناوری های نوین سازمان انتقال خون کشور با حضور در پایگاه اهدای خون حرم مطهر رضوی از این پایگاه بازدید کرد.

دکتر فردین بلوچی معاون اجتماعی سازمان انتقال خون ایران با حضور در پایگاه اهدای خون حرم مطهر رضوی ضمن تقدیر از این کار ارزنده، در جریان روند کارهای صورت گرفته و اقدامات انجام شده قرار گرفت.

به گزارش رخداد پرس به نقل از روابط عمومی اداره کل انتقال خون استان خراسان رضوی، معاون اجتماعی سازمان انتقال خون کشور،در این بازدید ضمن تشکر از آیت الله مروی تولیت معزز آستان مقدس رضوی و تمام افرادی که در راه اندازی این پایگاه با انتقال خون استان همکاری کرده‌اند گفت: این پایگاه با توجه به حضور زایران و مجاوران این امام همام قطعا می تواند کمک بزرگی به تامین خون و فرآورده های خون مورد نیاز بیماران را فراهم نماید و ما نیز جهت نیازمندی های این پایگاه حمایت هایی اعم،تجهیزات و نیروی انسانی و… را در دستور کار قرار خواهیم داد.

شایان ذکر است دکتر سالک مقدم نیز ضمن پیام تبریک و خداقوت مدیرعامل انتقال خون ایران از تلاش های صورت گرفته تقدیر و تشکر نمود و افزود باید از ظرفیت این پایگاه مردمی و معنوی حرم مطهر بهره برداری لازم برای نجات جان انسان ها را انجام داد . همچنین یزدانی نیز با ابراز رضایت از اقدام صورت گرفته افزود تمام تلاش مسوولین در سازمان در خصوص حمایت های لازم از کارکنان به صورت شبانه روزی در جریان است. پایگاه حرم مطهر رضوی واقع در صحن پبامبر اعظم(ص) جنب ورودی ایوان باب الکاظم(ع) از شانزدهم آبان ماه سال جاری فعالیت خود را آغاز کرده است.

برچسب ها :

ناموجود