تاریخ انتشار : سه شنبه 14 آذر 1402 - 15:56
کد خبر : 4069

ذیحساب جدید اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی معارفه شد

با حضور سیدحامد حسینی مدیر کل امور اقتصاد و دارایی خراسان رضوی و غلامرضا نژادحاجی، رئیس خزانه معین استان خراسان رضوی از زحمات سعیدرضا احمدی‌مقدم ذیحساب سابق اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسن رضوی تکریم و سید محسن علوی به عنوان ذیحساب جدید این اداره کل معارفه شد.


به گزارش رخداد پرس به نقل از روابط‌عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی، سید جواد موسوی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی در مراسم تکریم و معارفه که در موزه بزرگ خراسان برگزاری شد، با قدردانی از زحمات چهارساله ذیحساب سابق این اداره کل گفت: آقای احمدی مقدم در کنار اجرای وظایف ذیحسابی، همواره در مقام مشاوری امین و دلسوز، همراه و همگام مدیریت مالی اداره کل بوده اند و از این جهت شایسته تقدیر و تحسین هستند.

او افزود: این اداره کل گستره وسیعی از خدمات در حوزه‌های خدمات اسکان، پذیرایی و گردشگری، حفاظت، حراست و مرمت میراث‌فرهنگی و توسعه و ترویج صنایع‌دستی ارائه می‌کند و همواره در این مسیر از حمایت‌ها، راهنمایی و مشاوره و تسهیل گری ذیحسابی بهره‌مند بوده است.
در ادامه سید حامد حسینی مدیر کل اقتصاد و دارایی خراسان رضوی با قدردانی از زحمات ذیحساب سابق گفت: از ذیحساب انتظار داریم علاوه بر نظارت قوانین و مقررات برای دستگاه مانند یک مشاور باشد و برای ارائه خدمت مدیران راهکار پیشنهاد کند.

هم‌چنین غلامرضا نژاد حاجی رئیس خزانه معین استان خراسان رضوی با قدردانی از زحمات ذیحساب سابق گفت: در این چهار سال ذیحساب اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در کمال آرامش، بدون هرگونه حاشیه و به شیوه‌ای روان امور مربوطه را اجرایی نموده و پا به پای مدیران اجرایی مسائل را تا سرمنزل مقصود پیگیری کرده است.

او خطاب به ذیحساب جدید نیز اظهار کرد: توصیه می‌کنم که بخشی از بار چالش‌ها و مشکلات اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی را به دوش بکشید. به ویژه در پرداخت به موقع حقوق و مزایای نیروی انسانی که یکی از چالش‌های این اداره کل است؛ امیدواریم بتوانیم کمک کنیم با رفع این دغدغه از کارکنان گامی موثر در جهت تسهیل اجرای صحیح امور برداریم.

هم‌چنین سعیدرضا احمدی مقدم ذیحساب سابق اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی در این جلسه گفت: رفع تنگناها و دغدغه‌های مالی، در عین رعایت قوانین و مقررات مربوطه، همواره یکی از مسائل مدیریتی است که خوشبختانه به همدلی و همراهی موجود در اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، شرایطی رقم خورده است که قوانین و مقررات مالی به خوبی رعایت شود.

هم‌چنین سیدمحسن علوی ذیحساب جدید اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگی و صنایع‌دستی خراسان رضوی نیز ابراز امیدواری کرد که با همراهی مدیریت عالی و میانی اداره کل، با رعایت اصل خدمت گذاری و تسهیل گری، حرکت در مسیر رو به پیشرفت و تعالی پیشین ادامه یابد.

در حکم سید رحمت الله اکرمی خزانه دار کل کشور برای سید محسن علوی آمده است: بنا به پیشنهاد اداره کل امور اقتصاد و دارایی استان خراسان ضوی و با توجه به صورت جلسه مورخه ۲۲/۸/۱۴۰۲ کمیته سرمایه انسانی وزارت متبوع، در اجرای ماده ۳۱ قانون محاسبات عمومی کشور و به موجب این حکم به سمت ذیحساب اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی منصوب می‌شود تا برابر ضوابط و مقررات به وظایف نظارتی و اجرایی خود عمل نمایید.

در پایان لوح تقدیر از سوی مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی به سعیدرضا احمدی مقدم اعطا شد و حکم سید محسن علوی ذیحساب جدید اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی نیز به او اعطا شد.

برچسب ها :

ناموجود