تاریخ انتشار : شنبه 13 آبان 1402 - 18:36
کد خبر : 3305

دبیر شورای اخوت اسلامی افغانستان:

رادیو دری مشهد زبان گویای مردم افغانستان

دبیر شورای اخوت اسلامی افغانستان رادیو دری مشهد را از رسانه های منحصر به فرد جهان اسلام و زبان گویای مردم افغانستان دانست که همواره در سنگر جهاد فرهنگی قرار داشته است.

 

به گزارش رخداد پرس مولوی عبدالرئوف توانا در بازدید از رادیو دری مشهد گفت: این رادیو در همه ابعاد با الگوپذیری از قرآن کریم که رسانه الهی است و پیروی از سنت نبوی مطابق خط ولایت عمل کرده و محبوب جهان اسلام و مردم افغانستان است.

وی افزود: در شرایط خطیر کنونی رسانه های ارزشی مانند رادیو دری وظیفه سنگینی بر عهده دارند تا در جنگ رسانه ای در برابر تروریسم رسانه ای دشمنان اسلام قرار بگیرند.

عضو مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با اشاره به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه در پیچ خطرناک تاریخی قرار داریم، عنوان کرد: رسانه های دشمن با بی حیایی تمام تلاش می کنند واقعیت ها را وارونه جلوه داده و اوضاع را به نفع خود مدیریت کنند، در چنین شرایطی رسانه های ارزشی ازجمله رادیو دری ماموریت بزرگی دارند، از یکسو باید به تهاجم سنگین دشمن پاسخ بگویند و از سوی دیگر در جهت تبیین ارزش های دینی و فرهنگی تلاش کنند.

دبیر شورای اخوت اسلامی افغانستان گفت: شیعه و سنی دو روی یک سکه و دو بازوی پر توان امت اسلامی هستند که باید در حمایت از یکدیگر بکوشند، وحدت و همدلی خود را مستحکم کنند.
در این بازدید سید ناصرزیارتی مدیر رادیو دری هم با تشریح اهداف وماموریت های این رادیوتاکید کرد رسالت و وظیفه ما در حال حاضرخنثی کردن توطئه دشمنان وبدخواهان مردم ایران و افغانستان است که عامدانه سعی درایجاد اختلاف ودشمنی بین این دو ملت هستند.

زیارتی تاکیدکرد ریشه دو ملت ایران وافغانستان عمیق وناگسستنی است ودشمنان این دوملت هرگزنمی توانند به اهداف شوم خود برسند.

برچسب ها :

ناموجود