تاریخ انتشار : پنجشنبه 11 آبان 1402 - 11:19
کد خبر : 3258

امیر سرتیپ حیدری:

رسانه‌ها قدرت و توانمندی نزاجا را در رزمایش اقتدار ۱۴۰۲ به خوبی پوشش دادند

فرمانده نیروی زمینی ارتش در توصیف عملکرد همرزمانش در برگزاری هرچه بهتر رزمایش اقتدار ۱۴۰۲ در منطقه عمومی نصرآباد اصفهان از بازتاب رسانه‌ای صدا و سیما، خبرگزاری‌ها، نشریات و فضای مجازی تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش رخداد پرس، امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش، در دیدار معاون روابط عمومی و رسانه اداره عقیدتی سیاسی نزاجا به ابعاد راهبردی و رزمی رزمایش اقتدار ۱۴۰۲ نزاجا پرداخت و گفت: نمایش ارتقاء توان رزم، تست و ارزیابی بخشی از دستاوردهای بومی، بکارگیری ظرفیت های بالگردی و پهپادی، نقطه‌زنی تجهیزات دفاعی، بخشی از توان رزمی یگان‌های نیروی زمینی ارتش بود که در این رزمایش همرزمان عزیز مان به نمایش گذاشته‌اند.

وی گفت: این رزمایش توسط صدا و سیما، خبرگزاری‌ها، نشریات و فضای مجازی به نحو مطلوبی انعکاس داده شده است؛ نمایش قدرت دفاعی نیروی زمینی ارتش همواره موجب بازدارندگی دشمنان، امیدبخشی ملت و برای کشورهای دوست و همسایه صلح و آرامش و امنیت پایدار را به ارمغان آورده است.

فرمانده نیروی زمینی خاطرنشان کرد: از صدا و سیما جمهوری اسلامی ایران، خبرگزاری‌ها، روزنامه‌های کثیرالانتشار، فضای مجازی و قرارگاه رسانه‌ای اداره عقیدتی سیاسی نزاجا که در ثبت و ضبط و انعکاس عملکرد یگان‌های حاضر در رزمایش تلاش بی‌بدیلی از خود به نمایش گذاشته‌اند تشکر و قدردانی می‌شود.

لازم به ذکر است این رزمایش با تعداد ۴۹ دوربین پیشرفته و با حضور تعداد ۲۴ نفر تصویربردار و با بیش از ۱۳ هزار و ۸۰۰ دقیقه ضبط تصاویر و تعداد ۷ عکاس بالغ بر ۱۰ هزار فریم عکس و دو گروه خبری و فضای مجازی زوایای مختلف این رزمایش را به تصویر کشیده‌اند.

 

برچسب ها :

ناموجود