تاریخ انتشار : جمعه 20 بهمن 1402 - 20:49
کد خبر : 6182

نزدیکی به قله ایران اسلامی،در رویداد روایت پیشرفت قابل مشاهده است

سرپرست نهاد ریاست جمهوری گفت: به همت مرکز ارتباطات دولت و روحانیت در نمایشگاه ملی «روایت پیشرفت» شاهد نزدیک بودن به قله ایران اسلامی هستیم
به گزارش رخداد پرس به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی محسن منصوری حاشیه حضور در نمایشگاه ملی رویداد روایت پیشرفت با اشاره به جهاد تببین اظهار کرد: موضوع و سرفصل جهاد تبیین که مورد تاکید مقام معظم رهبری است که اکنون در تمام ارکان دولت و در مجموعه‌های مرکز ارتباطات دولت و روحانیت به بهترین شکل دنبال می‌شود.

معاون اجرایی رییس جمهور افزود:  اکنون ایران عزیز ما به یک کارگاه بزرگ، به معنای واقعی کلمه تبدیل شده و در بیشتر حوزه ها شرایط از گذشته بهتر شده است. همچنین به برکت اقدام جدی دولت تحت راهبری رهبر معظم انقلاب اسلامی، در هر گوشه کشور اتفاقات مهمی را شاهد هستیم

وی ادامه داد : اگر بتوانیم تمام اتفاقات موجود که متمایز و رو به جلو در سطح کشور رخ می دهد را درست و هنرمندانه به مردم اطلاع دهیم، جریان امید در میان مردم گسترش بسیار خواهد یافت.

منصوری به نقل از مقام معظم رهبری تصریح کرد: ما اکنون در نزدیکی قله هستیم و خستگی ممنوع است و باید همه به این موضوع توجه داشته باشیم.

برچسب ها :

ناموجود