به گزارش رخداد پرس به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، ” سید ناصر نعمتی ” روز یکشنبه ۲۹ بهمن در نشست وبیناری روابط عمومی‌های فرمانداری‌های استان خراسان رضوی با بیان این مطلب افزود: هماهنگی فی مابین روابط عمومی‌های استانی و شهرستانی درامر انتخابات، می‌تواند به مشارکت حداکثری کمک کند.

وی طرح منظومه فکری انتخابات را محور اصلی فعالیت روابط عمومی‌ها عنوان کرد و گفت: با اجرای این طرح بخش عمده‌ای از وظایف آگاهی بخشی روابط عمومی‌ها در حوزه انتخابات رفع خواهد شد.

مدیرکل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی از مدیران روابط عمومی فرمانداری‌های شهرستان‌های استان خواست تا شبهات انتخاباتی را در شهرستان خود رصد کرده و هیچ نقطه مبهمی در خصوص شفاف‌سازی فعالیت‌ها و تشریح وضعیت روند برگزاری انتخابات برای مردم باقی نماند.

وی بر استفاده از “استودیوی خبر انتخابات ” مستقر در استانداری خراسان رضوی تاکید کرد و از حاضران در این وبینار خواست تا از این امکان بهره کامل را برای ارائه آخرین تمهیدات انتخاباتی در شهرستان‌ها ببرند.

در این نشست ” اعتصامی” مسئول واحد خبرنگاران شهرستان‌های صدا و سیمای استان نیز با تشریح فعالیت کانال‌های ارتباطی خورشید، سیمرغ، بیهق، ترشیز، راشد، کاریز، آساک، آسباد، بینالود، ابریشم، مرزداران و تندوره گفت: ۱۲ کانال ارتباطی انتخاباتی از ۲۰۰ کانال تلویزیونی انتخاباتی سراسری به استان خراسان اختصاص یافته و می‌تواند در ایام انتخابات به خوبی مورد استفاده مردم استان قرار گیرد.

“محسن سمیع”، معاون رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی نیز بر استفاده از سامانه جامع رسانه‌های کشور درخصوص هماهنگی رسانه‌های دارای مجوز و خبرنگاران رسمی و تولید محتوای رسانه‌های شهرستان ها، تاکید و نحوه اجرای آن را تشریح کرد.

همچنین ” راشکی ” مدیر خبرگزاری جمهوری اسلامی در خراسان رضوی با بیان اینکه پنج دفتر خبری و ۳۲ رابط خبر در استان خراسان رضوی اخبار مربوط به انتخابات را در سراسر استان پوشش می‌دهند در خصوص نحوه تعامل روابط عمومی های فرمانداری ها با خبرنگاران این رسانه توضیحاتی ارائه کرد.