تاریخ انتشار : پنجشنبه 7 دی 1402 - 21:55
کد خبر : 4904

گردهمایی مدیران و کارشناسان فناوری سراسر کشور با حضور مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت آموزش و پرورش برگزار شد

گردهمايي مديران و كارشناسان فناوري سراسر كشور با حضور سجاد سیاح مديركل دفتر فناوري اطلاعات و ارتباطات وزارت آموزش و پرورش و سید امیر شوشتری مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی در کانون تربیتی فارابی آموزش و پرورش ناحیه دو مشهد برگزار شد.

 

به گزارش رخداد پرس به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی؛ سید امیر شوشتری مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی در این گردهمایی با تشکر از زحمات کارشناسان فناوری و اهمیت حضور آن ها گفت: اهمیت موضوع فناوری بسیار بالاست؛ تمام برنامه های مهم آموزش و پرورش در صورت کوچک ترین نقص فناوری دچار مشکل می شود.

وی ادامه داد: زیرساخت و قسمت اصلی بسیاری امور از قبیل تصحیح الکترونیک، حقوق، احکام رتبه بندی و بسیاری موضوعات روز دیگر در آموزش و پرورش همه و همه وابسته به فناوری است.

وی بیان کرد: یکی از سامانه های مورد تقدیر سامانه تسک رضوی است که پیشرفت بسیاری کرده و نسبت به برنامه قبلی بسیار بهتر کمک می رساند ولی سامانه های فناوری در بعضی قسمت ها هم نیاز به پیشرفت دارد مثلا سامانه املاک که به دلیل اطلاع کامل از املاک آموزش و پرورش بسیار دارای اهمیت بوده و با پیگیری اداره فناوری آموزش و پرورش استان تقریبا به اجرا رسیده و آماده به کار است؛ این ها کارهایی است که بیشتر از وظیفه بر دوش این همکاران می گزاریم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان در پایان اهمیت کار کارشناسان فناوری را تسهیل امور دانست و گفت: ایجاد و پشتیبانی سامانه هایی که واقعا به ما خدمت می کنند و کارها را بسیار آسان و سیستماتیک می سازند ضرورت این سامانه ها و حضور فناوری را بیش از پیش نمایان می سازد.

برچسب ها :

ناموجود