تاریخ انتشار : سه شنبه 11 مهر 1402 - 15:19
کد خبر : 2383

برنامه بنیاد بین المللی خیریه آبشارعاطفه‌ها در مشهد

بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها به مناسبت میلاد رسول مهربانی‌ها مراسمی در میدان شهدای مشهد مقدس برگزار کرد.

به گزارش رخداد پرس، محمد جواد فولادپور مدیر عامل بنیاد آبشار عاطفه‌ها گفت: قرارگاه جهاد اجتماعی کشور در استان تهران قراردارد، وظیفه رسیدگی به استان های کم برخوردار کشور را برعهده دارد.

مدیر عامل آبشار عاطفه‌ها اظهار کرد، از ابتدای سال ۱۴۰۲ همزمان با سفرهای استانی ریاست جمهوری این بنیاد اقدام به برگزاری نمایشگاه‌ها توانمندی‌های بنیاد و اهدای جهیزیه به استان های کم برخوردار شامل: خوزستان ۱۱۳ سری، آذربایجان شرقی، کهگیلویه و بویراحمد هر کدام ۳۱۳ سری نموده است.

فولادپور گفت: آبشار عاطفه‌های کشور دارای ۹۵۰نمایندگی در سراسر کشور و ۲۲۰ نمایندگی در استان تهران دارای ۹۵۰‌ نمایندگی در سراسر کشور و ۲۲۰ نمایندگی در استان تهران است.

وی در پایان گفت: در شش ماهه دوم سال آبشارعاطفه‌ها در سفرهای استانی به حمایت از مناطق محروم خواهد پرداخت.

شایان ذکر است، بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌های خراسان رضوی در سالروز ولادت پیامبر(ص) و امام صادق(ع) با حضور ملت شهید پرور و جمعی از خانواده‌های شهدا با برگزاری برنامه های مذهبی، فرهنگی و پخش سخنان حکیمانه رهبرمعظم از ساعت ۸:۳۰ الی۱۱:۳۰ در میدان شهدای پذیرای دوستداران اهل‌بیت و نیکوکاران مشهد مقدس بود.

خدمات آب‌رسانی، شربت، چایی و پرچم به میهمانان در غرفه‌های چایخانه فعال بودند، غرفه کودکان جهت نقاشی کشیدن آنان با استقبال پور شور کودکان مواجه گردید.

از سوی دیگر جا دارد مروری هم به فعالیت‌های اخیر آبشار عاطفه‌های خراسان رضوی نماییم، شعب بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها در تمامی استان‌های ایران اسلامی متّحد همزمان با فرارسیدن سال تحصیلی جدید و هفته دفاع مقدس به منظور رونق دادن مهربانی و نشاندن لبخند رضایت بر لبان فرزندان شیفته علم و فرهنگ اسلامی و ایرانی کشورمان، به اجرا طرح تهیه و تأمین ملزومات تحصیلی فرزندان دختر و پسر خانواده‌های تحت حمایت، با توجه به نیازهای دانش آموزان در مقاطع مختلف تحصیلی، همراه با توزیع سبدهای غذایی همّت گماردند.

اقلام مختلف آموزشی مورد نیاز دانش آموزان مانند دفتر، مداد و خودکار، مداد رنگی، خط کش و شابلون، پاک‌کن و تراش، کیف، کفش، لباس فرم مدرسه برای هر بسته در نظر گرفته شده است. تعدادی از شعب اقلامی مانند قمقمه، چتر و کارت هدیه را نیز همراه با بسته غذایی تهیه نموده بودند. برخی از مراسم توسط خبرگزاری‌های مختلف و واحد خبر شبکه‌های استانی انعکاس خبری گسترده‌ای داشتند و برخی هم خیّرین و مقامات سازمان‌های مختلف دولتی و نظامی را با جشن مهربانی‌ها و همدلی‌های بنیاد دعوت کردند. از سوی دیگر ، شعبی مانند دشتستان هم با آغاز امامت حضرت مهدی(عج) نیز که در  نخستین روزهای مهر ماه واقع شده است، با برگزاری مراسمی از قبیل برپایی ایستگاه صلواتی و ارائه انواع پذیرایی ارادت خود را به آخرین حجت خداوند ابراز داشتند. قرارگاه سبحان مشهد هم به همین مناسبت با دایر کردن غرفه با مشارکت مجمع عهد همدلی در  عرصه شهدا در مراسم بیعت با امام زمان(عج) شرکت کردند. این غرفه با هدف پاسخ به سؤالات حاضران و رفع شبهات مهدویت با بهره‌مندی از نظرات متخصصین فعالیت داشت.

توزیع کتابچه با موضوع پاسخ به شبهه فرقه یمانی، اجرا سرودهای مهدوی و اقامه نماز باشکوه جماعت از دیگر برنامه‌های سبحان بود.

 

برچسب ها :

ناموجود