تاریخ انتشار : پنجشنبه 23 فروردین 1403 - 23:13
کد خبر : 7652

کسب عنوان روابط عمومی برتر کشور؛ توسط روابط عمومی هیات ورزش کارگری استان خراسان رضوی

روابط عمومی هیات ورزش کارگری استان خراسان رضوی به عنوان روابط عمومی برتر کشور معرفی شد.

 

به گزارش رخداد پرس به نقل از روابط عمومی هیات ورزش کارگری حمید رضا محمدی رئیس هیات ورزش کارگری خراسان رضوی گفت :مسئول روابط عمومی هیات از سوی دکتر رمضی رئیس فدراسیون ورزش کارگری به عنوان روابط عمومی برتر کشور در سال ۱۴۰۲ معرفی شد.

 

خاطر نشان می گردد، دکتر رمضی رئیس فدراسیون ورزش کارگری طی نامه ای ضمن آرزوی توفیق سلامتی و عرض تبریک پیشاپیش عید سعید فطر با عنایت به بررسی‌های صورت‌گرفته و ارزیابی هیات های ورزش کارگری در بخش روابط عمومی به اطلاع می‌رساند مسئول محترم روابط عمومی هیات ورزش کارگری استان خراسان رضوی در میان هیات ها به‌عنوان روابط‌عمومی برتر در سال ۱۴۰۲ برگزیده شدند .

 

دکتر رمضی همچنین با ارسال لوح سپاس از امیر محمد رحمتی زاده تقدیر و تشکر کرد که متن لوح در ذیل آمده است:

جناب آقای امیرمحمد رحمتی زاده

مسئول محترم روابط عمومی هیات ورزش کارگری استان خراسان رضوی

با سلام و احترام

در کوران تلاش‌های جمعی آنچه راه‌ دستیابی به هدفی مشترک را هموار می‌سازد حضوریارانی دلسوز همراه و سخت‌کوش است که با صمیمیتی مثال‌زدنی تمامی سعی،اندیشه و توان خویش را در راه تحقق هدف گروه به‌کار بسته و برای رسیدن به آن از هیچ کوششی دریغ نمی‌ورزند.

ضمن ارج نهادن بر تلاش‌مجموعه دست‌ اندرکاران، لازم می‌داند از شما با خاطره پیگیری‌دلسوزانه و مجدانه امور محوله در حوزه روابط عمومی تشکر و قدردانی نمود و با اهدایی لوح زرین انتخاب شایسته جنابعالی را به‌عنوان روابط‌عمومی برتر این حوزه در سال ۱۴۰۲ تبریک عرض نموده و از پیشگاه خداوند متعال توفیق روزافزون تان را در تمامی عرصه‌های زندگی خواهانم

 

جواد رمضی

رئیس فدراسیون ورزش کارگری

 

برچسب ها :

ناموجود